۸۰ کارگاه تخصصی برخط  کانون خراسان جنوبی در سال ۱۳۹۹ برگزار شد

با ادامه شیوع بیماری کرونا در سال ۱۳۹۹، بیش از ۸۰ کارگاه تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی و آموزش مهارت‌های زندگی در کانون خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این خصوص گفت: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی فعالیت‌های حضوری در مراکز کانون، مجموعه‌ی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با ورود به تجربه‌ای نو کارگاه‌های تخصصی برخط را  از ابتدای تابستان به منظور پرکردن اوقات فراغت کودکان ونوجوانان در دستور کار خود قرار داد  که مورد استقبال خانواده‌ها و علاقه‌مندان به برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون قرار گرفت.

وی ادامه داد:  برگزاری این کارگاه‌ها از فصل تابستان ۱۳۹۹ تا زمستان همواره با رشد همراه بود به صورتی که از لحاظ تنوع و تعداد کارگاه‌ها در فصل پاییز نسبت به فصل تابستان  ۴۷ درصد و در فصل زمستان نسبت به فصل پاییز ۹۵/۵ درصد رشد را شاهد بودیم.

حمیدی افزود: با توجه به آشنایی بیشتر خانواده‌ها و اعضا با این امکان در کانون، رفته رفته میزان مشارکت کودکان ونوجوان در کارگاه‌ها بیشتر شد و بر اساس بررسی انجام شده در فصل پاییز نسبت به فصل تابستان ۳۶/۵ درصد وفصل زمستان نسبت به فصل پاییز   ۱۰۱  درصد میزان این مشارکت رشد داشته است.

این مدیر فرهنگی با اشاره به برنامه های کانون در برگزاری کارگاه‌های برخط در فصل بهار ۱۴۰۰ نیز گفت: در فصل بهار نیز بیش از ۶۰ کارگاه تخصصی با حضور مربیان مجرب کانون به صورت آنلاین پیش بینی شده است که مرحله‌ی ثبت نام آن  از ۱۱ اسفند ماه در پایگاه مجازی کانون استان  به نشانیkhorasanj.kpf.ir  آغاز و تا روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

وی از کارگاه‌های آموزش نقاشی، پویا نمایی، اوریگامی (کاغذ و تا)، نوجوان ماهر درروابط مثبت، نوجوان خوش بین، نوجوان خودباور، فن بیان، زبان بدن و انتخاب متن، انمیشن، اوریگامی، نوشتن خلاق، نجوم، نقاشی، ظریف بری با چوب، شعر سرایی، داستان نویسی، ساخت عروسک‌ های نمایشی، پرورش نگاه جستجوگر، سفال‌ گری، قصه گویی و… به عنوان بخشی از کارگاه‌های پیش بینی شده برای خدمات رسانی به کودکان ونوجوانان یاد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =