کد خبر: 303922
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
برگزیدگان مسابقه نقاشی کودکان «رنگ خدا» معرفی شدند

معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیدگان مسابقه نقاشی کودکان «رنگ خدا» را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، در گروه سنی 8 تا 11 سال، ام‌البنین ابراهیمی زاده از سوسنگرد، امیرعلی رضایی از بندر امام خمینی (ره)، امیرعباس درخشان، معصومه پور ثانی و محمدطاها حساوی هر سه از اهواز نفرات برگزیده شدند.

حدیث رستمیان از شاهین‌دژ استان آذربایجان غربی، دنیا پور ثانی از اهواز، آیناز خلفی از خرمشهر، حدیث ترغو از اهواز و مهین آل ناصری از بندر امام خمینی (ره) نیز رتبه‌های برتر گروه سنی 12 تا 15 سال این مسابقه را کسب کردند.

این مسابقه به همت معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به مناسبت اولین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ویژه سنین 8 تا 15 برگزار شد و علاقه‌مندان می‌توانستند نقاشی‌های خود را با موضوع‌های، من هم سلیمانی‌ام، قهرمان من تویی، حاج قاسم یاور کودکان مظلوم، حاج قاسم و فرزندان شهدا و کمک‌های حاج قاسم در سیل خوزستان به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

گفتنی است: جوایز برگزیدگان این رویداد هنری با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور از طریق پست برای منتخبین از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =