دیدار مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان همدان با مدیرکل کانون استان همدان

مرتضی بهاروند، مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان همدان در دفتر بهناز ضرابی‌زاده حضور یافت و برای عقد تفاهم‌نامه و همکاری مشترک فی‌مابین اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده در ابتدای این دیدار ضمن خیرمقدم و تبریک انتصاب مرتضی بهاروند به مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان همدان، خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نجوانان را تشریح کرد و به پیشینه و هدف تاسیس کانون اشاره کرد و گفت: توجه به کانون توجه به تربیت و پرورش نسل‌های آینده است.
مدیرکل کانون همچنین یادآور شد: هنرمندان و نویسندگان بسیاری از سال‌های دور، در این نهاد فرهنگی پرورش یافتند و پرچم  خوشنامی کانون را به اهتزاز در آوردند.
سپس مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان با ابراز خرسندی از همکاری با کانون پرورش فکری افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری شما و سایر ارگان‌ها، استان همدان را در حوزه قرض‌الحسنه به جایگاه واقعی خود برسانیم.
وی در ادامه با استقبال از عقد تفاهم‎‌نامه همکاری مشترک با کانون ابراز کرد: از هر همکاری مشترک با کانون پرورش فکری استقبال خواهیم کرد.
وی هم‌چنین طرح‌های جدید بانک را برای استفاده همکاران کانون تشریح کرد.
در پایان معاون امور اداری‌ومالی کانون گزارش کاملی از صندوق کارمندان نزد بانک قرض‌الحسنه مهرایران ارائه و نسبت به خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به همکاران کانون تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =