قول مساعد فرماندار گمیشان برای تهیه خودرو کتابخانه سیار

در این دیدار که با حضور محبوبه رجب نسب در دفتر فرماندار شهرستان گمیشان صورت گرفت، احمد دستمرد حمایت فرمانداری و سایر دستگاه‌های فرهنگی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را که با نسل آینده سرو کار دارد را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این دیدار که با حضور کارشناس فرهنگی و مربی‌مسوول کانون گمیشان صورت گرفت، محبوبه رجب‌نسب ضمن ابراز خرسندی از نگاه ارزشمند فرماندار گمیشان به حوزه‌ی کودک و نوجوان بر اهمیت و نقش کانون در فرهنگ‌سازی، توسعه‌ی فرهنگی و ضرورت حمایت از این دستگاه فرهنگی اثر بخش تاکید کرد.

وی از فرماندار گمیشان خواست با توجه به اهمیت خدمت رسانی فرهنگی به روستاهای محروم آن شهرستان، در اعتبارات ۱۴۰۰ هزینه ی خرید یک دستگاه خودروی کتابخانه سیار را در اولویت قرار دهد

مدیرکل کانون گلستان، همچنین گزارشی از طرح پیک امداد نوروزی کانون که در آستانه عید نوروز و در قالب توزیع تعداد ۲۲۰ بسته فرهنگی به روستاهای محروم شهرستان شامل قرمسه، کله‌پست، توماج‌لر، قلمس توسط مربیان کتابخانه‌ ی سیار در حال انجام است، ارائه داد.

احمد دستمرد ضمن قدردانی از حضور مدیرکل و اقدامات اثر بخش کانون،گفت: دوران کودکی، دوران با اهمیتی است که بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی‌ و هنری کانون پرورش فکری به خوبی باعث رشد و شکوفایی این دوره از زندگی خواهد شد.

فرماندار گمیشان با اشاره به این مطلب که شهرستان گمیشان دارای روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته است، گفت: از برنامه های کانون در توسعه ی فعالیت‌های فرهنگی بویژه در روستاهای محروم حمایت می کند و فرمانداری نیز به سهم خود حمایت مالی و معنوی مجموعه خود را به جهت تجهیز امکانات لازم و بهره‌گیری گسترده‌تر از این نهاد فرهنگی  اعلام می‌ دارد.

وی در ادامه از اقدامات انجام شده کتابخانه سیار روستایی در این شهرستان استقبال کرده و در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستانی به‌ منظور تهیه یک دستگاه خودرو قول مساعد داد.

دستمرد همچنین در راستای همکاری با طرح پیک امید نوروزی تعداد ۲۲۰ اصله نهال را جهت توزیع در روستاهای هدف در اختیار کانون قرار داد.

ارائه گزارش فرهنگی و بودجه عمرانی تخصیص یافته شده در سال ۱۳۹۹ به مرکز فرهنگی هنری گمیشان توسط شهروز بائی، مربی مسوول این مرکز به فرماندار از دیگر صحبت‌های مطرح شده در این نشست بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =