کد خبر: 304001
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
بازدید 56
چند خبر از مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

آخرین ماه سال در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین نیز به  تلاش و تکاپوی برای همراهی بیشتر و بهتر با اعضا می‌گذرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در آخرین ماه سال و با توجه به شرایط دوره فاصله گذاری اجتماعی به سبب گسترش بیماری کرونا، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای فعالیت‌های متنوع در فضای مجازی با اعضا  و مخاطبان خود همراهی می ‌کنند.

به مناسبت هفته منابع طبیعی، مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری آوج با اعضای خود درباره اهمیت حفظ و نگهداری منابع طبیعی گفت و گو کرد.معرفی احادیث درباره درخت‌کاری و ساخت کلیپ توسط اعضا درباره ارزش منابع طبیعی از دیگر فعالیت‌های این مرکز بود.

هم‌چنین در در ویژه برنامه «آوای نوروز» که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آوج با حضور فرماندار این شهرستان«نصرت الله علیرضایی» و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی «محمدحسین اسماعیلی»در خانه فرهنگ شهر آبگرم برای تجلیل از فعالان عرصه فرهنگ و هنر برگزار شد از «مهری قهوه‌چی» مربی مسوول این مرکز به عنوان فعال حوزه کودک و نوجوان و از یکی از اعضای مرکز هم به عنوان قصه گوی نوجوان قدردانی شد.

در یک اقدام به نفع دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه، مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری محمدیه برای معلمان مرکز آموزشی استثنایی میثاق در رابطه با کاربرد و شیوه‌های آموزش هنر(نقاشی-کاردستی-نمایش) یک کارگاه آموزشی برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =