کد خبر: 304063
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴
بازدید 148
مدیرکل کانون استان همدان با شهردار اسدآباد دیدار و گفتگو کرد

بهناز ضرابی‌زاده ضمن حضور در شهرداری اسدآباد با مهندس علیرضا فعله‌گری پیرامون پاره‌ای از مسائل فرهنگی و عمرانی به گفتگو نشست.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل کانون در نشستی صمیمانه با شهردار که در محل شهرداری شهرستان اسدآباد برگزار شد، به تشریح برنامه‌ها، اهداف و رویکردهای کانون پرداخت و خواستار همکاری بیش‌ازپیش شهرداری با کانون پرورش فکری شد.
وی هم‌چنین به تنظیم سند مالکیت ساختمان کانون اشاره کرد و نسبت به تعیین تکلیف زمینی که در محدوده جاده سلامت این شهرستان قرار گرفته تاکید کرد.
در ادامه شهردار اسدآباد نیز با بیان اینکه در سالهای کودکی عضو مرکز فرهنگی‌هنری کانون بوده است و خاطرات خوبی از مرکز شماره یک همدان دارد جایگاه و نقش کانون را در پرورش کودکان و ساخت آینده بسیار خوب و ارزشمند خواند و گفت: شاید اگر من در دوران کودکی عضو کانون نبودنم مسیر زندگی‌ام به این روشنی نبود سپس بر لزوم همکاری‌های فرهنگی بین کانون و شهرداری تاکید کرد و افزود؛ شهرداری خود را از نهادها و ادارات فرهنگی جدا نمی‌داند و معتقد است، ساخت تاسیسات و فضاهای شهری بدون کار فرهنگی بی‌اساس است.
  ‏وی هم‌چنین به مقوله فرهنگ اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت فرهنگ به عنوان یکی از ضروریات مدیریت شهری، باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.
  ‏در پایان این نشست، مدیرکل کانون، یکی کتاب‌های خود به نام 《گلستان یازدهم》 خاطرات همسر شهید سردار علی چیت‌سازیان را به مهندس فعله‌گری شهردار شهر اسدآباد اهداء کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =