بوی خوش نوروز در روستاهای محروم گلستان

معاون فرهنگی‌اجرایی کانون پرورش فکری گلستان از آماده‌سازی و توزیع ۱۷۰۰ بسته لوازم التحریر به همراه نهال در بین کودکان و نوجوانان ۴۳ روستای کمتر توسعه یافته استان گلستان در قالب طرح «پیک امید نوروزی» در آستانه فرا رسیدن سال جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، الهه مقصودلو با اعلام این خبر افزود: این طرح با عنوان« پیک امید نوروزی» و با حمایت و همراهی مدیرکل امور روستایی استانداری جهت هماهنگی بخشداران و دهیاران و توسط مربیان کتابخانه‌های سیار روستایی کانون انجام شد.

معاون فرهنگی‌اجرایی کانون گلستان با بیان اینکه اجرای این طرح با هدف ایجاد شادی و نشاط برای کودکان و نوجوانان، از ۱۲ اسفند آغاز و تا ۲۰ اسفند ادامه داشت، خاطرنشان کرد: مناطق کمتر توسعه یافته روستایی شهرستان‌های آق‌قلا، بندرگز، گمیشان، علی‌آباد، گالیکش، مراوه‌تپه،‌ دلند، کلاله و گنبدکاووس تحت پوشش طرح پیک امید نوروزی کانون قرار گرفتند.

گفتنی‌است همزمان با اجرای این طرح در روستاها، معرفی کارگاه‌های برخط فصل بهار، انجام فعالیت‌هایی نظیر بازی و سرگرمی، کاردستی، معرفی ایام و وقایع، انجام مسابقه و اهدای جوایز و همچنین کاشت نهال به‌ مناسبت روز درخت و درخت‌کاری انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =