تداوم مسیر ایثار و شهادت، کمترین حق شهدا برای تمامی نسل‌ها است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در دیدار با خانواده شهدا، حرکت در مسیر شهادت و داشتن روحیه‌ی جهادگرانه را دو عامل موفقیت در انتقال رمز استقامت و پایداری برای نسل های کنونی و آینده در برابر جنگ نرم دشمنان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، جواد زاهدی در آستانه سالروز بزرگداشت شهداء با حضور در منزل شهیدان قربانی و باباپور با خانواده این شهدا دیدار و گفتگو کرد.

زاهدی در این دیدارها با تأکید بر اهمیت صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی «رحمة الله علیه» مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۸، انتقال مضامین سرشار از آموزه های ایثار و شجاعت را به کودکان و نوجوانان بسیار مهم و محوری عنوان کرد.

وی افزود: مکتب شهادت، تمام ابعاد سازنده‌ی انسانی اعم از روحیه‌ی خودباوری، ایمان، ایثار، شهامت، تواضع، خلوص، وقار و کرامت‌های ناب بشری را در بطن خود دارد و وصول این خصایل انسانی جز در گام نهادن در این مسیر، میسر نخواهد شد.

مدیرکل کانون استان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی نیز در طی سال‌های اخیر گام‌های مؤثری را در جهت شناساندن اهداف، آرمان‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت در بین کودکان و نوجوانان برداشته است که نمود عینی آن در روز ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ با برگزاری ششمین همایش استانی کبوتر کوچه‌ی ما جلوه‌گر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =