کانون پرورش فکری مازندران در جشنواره بین المللی پویانمایی استاپ موشن خانگی خوش درخشید

با کسب بیشترین آراء از سوی هیات داوران نخستین جشنواره بین المللی پویانمایی استاپ موشن خانگی، کانون پرورش فکری مازندران، 5 برگزیده داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، به گفته کارشناس  هنرهای نمایشی این کانون، نخستین جشنواره بین المللی پویانمایی استاپ موشن خانگی، در حالی بعد از ظهر جمعه در سالن اندیشه حوزه هنری به کار خود پایان داد که از میان بیش از 1700 اثر، در دو بخش ملی و بین المللی، آثار برگزیده معرفی شدند و در بخش ملی، ۴۳۱ اثر  از 19 استان شرکت کرده بودند و مازندران در این میان 5 برگزیده داشت.

حمیده ناجی گفت: این جشنواره از سوی حوزه هنری و با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری مؤسسه سپهر سوره هنر، در سه گروه سنی کودک (۵ تا ۱۲ سال)، نوجوان (۱۲ تا ۲۰ سال) و بزرگسال برگزار شد.

وی افزود: بر همین اساس در بخش اصلی جشنواره که با موضوع: قرآن و سبک زندگی اسلامی بود؛ در گروه سنی کودک «مرتضی ملازاده» با انیمیشن «قناعت» و درگروه سنی نوجوان: «عباس حسن پور» با انیمیشن «زمین»  به عنوان برگزیده تعیین شدند.

به گفته ناجی در بخش آزاد نیز: در گروه سنی کودک، «فاطمه محمودی بند»  با انیمیشن «ذره بین» و در گروه سنی نوجوان «کوشا یوسفی» با انیمیشن « آقای تبر» و «محمد طه آذری»با انیمیشن «سینما» توانستند رتبه برتر  این جشنواره را کسب کنند.

این کارشناس اظهار داشت: کانون پرورش فکری مازندران در بخش کودک و نوجوان این جشنواره توانست با بیشترین آثار، بیشترین برگزیده را داشته باشد.

هدایت این آثار را «طیبه محجوب» مربی تخصصی انیمیشن مراکز فرهنگی هنری شماره دو چالوس و دلگشا و «ایمانه رجبی» مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ ساری به عهده داشته اند.

گفتنی است: پیش از این سه نفر از این اعضا برگزیده المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران شدند. هم‌چنین در دومین جشنواره پوپانمایی کانون پرورش فکری مازندران (شار) حایز رتبه برتر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =