کد خبر: 304160
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
بازدید 1143
آغاز ثبت‌نام ترم بهار۱۴۰۰ کانون زبان ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از ثبت‌نام ترم بهار ۱۴۰۰ کانون زبان ایران خبر داد و گفت: به شیوه‌های متنوع، کلاس‌های آموزشی دایر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده بابیان اینکه شعبه‌های کانون زبان ایران در استان اردبیل با توجه شیوع ویروس کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور حفظ سلامتی زبان آموزان و توجه به آموزش مستمر و پیوسته، دایر است، از ثبت‌نام کلاس‌های ترم بهار سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی در ادامه گفت: با توجه به زیرساخت‌های فراهم‌شده، امکان لازم برای شرکت در کلاس‌ها به صورت آنلاین (برخط، زنده، صوتی و تصویری) فراهم‌شده است و مدرسان به صورت چهره به چهره و زنده با زبان‌آموزان در تعامل خواهند بود.

مدیرکل کانون استان اردبیل همچنین خاطرنشان کرد: تمام جلسه‌های کلاس آنلاین در همان روز و ساعت انتخاب‌شده توسط زبان‌آموز در زمان ثبت‌نام طبق تقویم آموزشی، بر روی خط اختصاصی (به نشانی: e-ili.ir) برگزار می‌شود که درواقع شیوه ارتباط در کلاس آنلاین کاملا شبیه کلاس حضوری بوده و فقط در بستر اینترنت صورت می‌گیرد.

احدزاده تأکید کرد: کلاس‌های حضوری در کانون زبان شعبه استان اردبیل تابع نظر ستاد کرونا است و ازاین‌رو کلاس‌های آنلاین بر بستر سرورهای بسیار قدرتمند در حال برگزاری است.

گفتنی است کانون زبان ایران یک موسسه دولتی وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  است که نزدیک یک قرن است در زمینه آموزش زبان‌های خارجی فعالیت می‌کند، در شعبه‌های کانون زبان ایران که در استان اردبیل فعال هستند، زبان انگلیسی بر اساس استانداردهای روز و با بهره‌گیری از اساتید مجرب تدریس می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =