آخرین انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان آفتاب در سال ۱۳۹۹ برگزار شد

صد و بیست و یکمین و آخرین نشست ادبی انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان آفتاب در سال جاری و در فضایی متفاوت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی: این گردهمایی در موزه بزرگ خراسان در پارک کوهسنگی مشهد و با بازدید از نمایشگاه عکس‌های برگزیده عکاسان از شهرستان خواف همراه بود. سی و هفت عضو شاعر و نویسنده نوجوان و ارشد، چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه ضمن بازدید از این نمایشگاه، احساس خود را از تصاویر به نمایش درآمده در قالب شعر، داستان، متن ادبی و عکس نوشت نگاشتند.

سمیه سلامی‌راد، کارشناس ادبی استان با اعلام این خبرگفت: این برنامه با هماهنگی و همکاری اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی و کانون پرورش فکری استان برگزار شد و اعضا ضمن این بازدید، درباره رسوم و فرهنگ شهرستان خواف، اطلاعاتی را دریافت کرده و در نهایت پس از مشاهده تصاویر، احساشان را بروی کاغذ آوردند.

این گردهمایی با شعر خوانی نوجوانان شاعر نیز همراه بود و مهدی حیدری، آیدا پاکزاد، دینا کیهانی، آثار خود را در حضور ابراهیم زره‌ساز، مدیر کل کانون پرورش فکری استان، محبوبه بزم‌آرا معاون فرهنگی استان و مهدی رکنی  مدیر مجموعه موزه خراسان قرائت کردند.

ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون پرورش فکری استان، ضمن ابراز خرسندی از دیدار دوباره اعضا انجمن در فرصت پیش‌آمده و باور به توانمندی و قوت قلم اعضا و مربیان کانون استان، اظهار امیدواری کرد، ضمن توافقاتی که انجام شده است امیدواریم بتوانیم، در سال آینده شرایطی را برای نشر آثار ادبی اعضا و مربیان استان فراهم آوریم.

در ادامه از محبوبه بزم‌آرا معاون فرهنگی استان و کارشناس مسئول اسبق آفرینش‌های ادبی به پاس چند سال تلاش و حضور موثر، توسط اعضا انجمن ادبی آفتاب، مربیان و کارشناسان ادبی تقدیر ویژه‌ای به عمل آمد.

تقدیر از اعضای برگزیده مهرواره شعر آفرینش، سوگواره اشک ماه همچنین تقدیر از مربیان ادبی مشهد الهام دهقان، هانیه سلامی‌راد و بهاره قانع‌نیا که در سال جاری در برگزاری کارگاه‌های برخط استانی تلاش ویژه‌ای داشته و موفق عمل کرده‌اند از دیگر برنامه بود.

سلامی‌راد گفت: این برنامه با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراقبت کامل برگزار شد و برای اعضایی که یک سال در فضای مجازی همراه انجمن ادبی آفتاب بودند فرصتی برای تجدید روحیه و تازه‌شدن دیدارها بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =