فعالیت های مجازی کانون پرورش فکری، خلأ فعالیت‌های حضوری را پر کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، استفاده ی بهینه‌ی کانون از ظرفیت های فضای مجازی در ایام کرونا را بسیار چشمگیر و مؤثر عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، علی مصطفوی در این دیدار گفت: برگزاری فعالیت‌های کانون پرورش فکری استان در بستر فضای مجازی در ایام شیوع بیماری کرونا علاوه بر جنبه‌های آموزشی و تربیتی از بعد روحی و روانی هم نقش بسیار مثبتی در بین کودکان و نوجوانان استان ایجاد کرد.

وی افزود: کانون همانند دوران قبل از کرونا توانست در ایام شیوع این بیماری نیز بار رسالت خود را در تمام زمینه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی به سر منزل مقصود برساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این دیدار نسبت به نوسازی، توسعه و تجهیز ناوگان کتابخانه‌های سیار استان قول مساعد داد و تجلیل از مدال آوران جهانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را از برنامه های فرهنگی استانداری در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد.

مصطفوی تصریح کرد: طرح احداث موزه کودک ارومیه در سال ۱۳۹۸ از طرح‌های بسیار ارزشمند کانون پرورش فکری استان در تعمیق فرهنگ صیانت از میراث فرهنگی در بین کودکان و نوجوانان بود و رویکرد پژوهشی این طرح در تقویت ذهن جستجوگر و خلاق کودکان و نوجوانان بسیار مؤثر است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان نیز در این دیدار گفت: سال ۱۳۹۹ با وجود تمام محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا سالی سرشار از موفقیت برای کانون آذربایجان غربی بود و اعضا و مربیان استان توانستند توالی موفقیت‌های ملی و بین المللی گذشته را در سال جاری نیز حفظ کنند و آخرین مورد آن درخشش اخیر دو عضو کانون استان در مسابقه نقاشی هیکاری کشور ژاپن بود.

جواد زاهدی افزود: در سال جاری با برگزاری کارگاه‌های برخط تخصصی در بستر فضای مجازی با عنایت پروردگار توانستیم چهار ترم موفق را پشت سر بگذاریم و اخیرا ثبت نام در ۳۸ عنوان کارگاه برخط ویژه فصل بهار در کانون استان به پایان رسید که آغاز به کار این کارگاه‌ها از ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ می باشد.

وی تصریح کرد: فرآیند تولید و انتشار محتوا در بستر فضای مجازی امری مقطعی نیست و همانطور که در سال جاری مسیر فعالیت انجمن های تخصصی به سمت فضای مجازی هدایت شد، تداوم فعالیت در این فضا در سال ۱۴۰۰ نیز با جدیت بیشتری لحاظ خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =