کد خبر: 304237
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
بازدید 179
اهدای لوح تقدیر برگزیدگان مهرواره «من یک پژوهشگر هستم»

برگزیدگان مهرواره علمی«من یک پژوهشگر هستم»، لوح‌های تقدیر و جوایز خود را از مدیر کل کانون استان البرز دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، این مهرواره به مناسبت گرامی داشت هفته پژوهش و  در آذر ماه با حضور ۶۰ نفر از علاقه‌مندان برگزار شده و کودکان ونوجوانان و مربیان  آثار خود را با موضوعات  معرفی یک ایده یا اختراع علمی-پژوهشی، معرفی شخصیت یک پژوهشگر یا شخصیت علمی، معرفی کتاب‌های علمی- پژوهشی، معرفی شیوه های کاربردی پژوهشی و دیگر موضوع‌های خلاق  و در قالب‌های مختلف مانند فیلم، عکس، نماهنگ و ... ارایه کردند.

نهایتا پس از بررسی و داوری نهایی آثار در واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سید مهدی موسوی از قزوین ، بهنیا شانکی و عسل خواجه احمد عطاری از البرز  به عنوان برگزیدگان  و  محمدحسین رحیمی، آرنیکا فروتن از سیستان و بلوچستان و علی رضا رادفر نیا از البرز  نیزشایسته تقدیر شدند.

به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از به‌نیا شانکی و عسل خواجه احمد عطاری  دو برگزیده که ساکن استان البرز بودند به صورت حضوری  هم زمان با نشست تجلیل از کارشناسان، مسوولان انجمن‌ها و مدرسان کارگاه‌های تخصصی مجازی با اهدای لوح تقدیر توسط مدیر کل کانون البرز تجلیل شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =