تقدیر از پاسداران سپاه انصارالمهدی استان زنجان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در دیداری که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) که مزین به روز پاسدار و جانباز است از پاسداران سپاه انصار المهدی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با اهدای لوح، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری استان در این دیدار با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز گفت: پاسداران حافظان و فدائیان ملت هستند و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

علیرضا نوری با بیان اینکه همه ما قدردان پاسداران و جانبازان هستیم، افزود: ما امروز به خودمان می بالیم که شما به عنوان پاسدار نظام جمهوری اسلامی در خدمت مردم هستید.

سید شمس الدین موسوی معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی استان نیز با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز گفت: نامگذاری این روز به نام روز پاسدار به معنای این است که پاسداران راه و روش آن امام آزادگان را در پیش گرفته‌اند.

در متن این لوح آمده است:

فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجراعظیما

فرهیخته‌ی بزرگوار سردار جهانبخش کرمی

فرمانده محترم سپاه انصار المهدی (عج)  استان زنجان

              در طلیعه  میلاد مسعود سید الشهداء حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار ، این لوح به پاس پرچمداری آرمانهای اباعبدالله(ع)، در کمال ارادت و امتنان تقدیم حضور ایثارگرانه شما می‌گردد که تفسیرگر راه حسینید.

با تبریک ایام سراسر فرخنده  ولادت بزرگ پاسدار اسلام، روز پاسدار را به حضرتعالی و همه آنانی که با حضورشان غیرتی حسینی را از کربلا تا قله های دماوند به دوش می کشند، تبریک و تهنیت عرض نموده،  به مقام پاسداری شما ادای احترام می کنیم و دست توانای شما را به گرمی وجودتان می فشاریم.

علیرضا نوری

مدیرکل کانون استان زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =