پیام تبریک مدیر کل کانون خراسان رضوی به مناسبت آغاز سال جدید

ابراهیم زره ساز مدیر کل کانون استان، در آستانه فرا رسیدن «عید نوروز» و آغاز سال نو پیام تبریک صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی: در این پیام آمده است؛ فرا رسیدن رستاخیز باشکوه و پر طراوت بهاری طبیعت مجالی است گرانبها برای حمد و سپاس ایزدمنان و زمانی است برای اندیشیدن به خالق لایتناهی و مواهب الهی و نوروز زمانی است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل

سال ۱۳۹۹ را با تمام فراز و نشیب‌ها، غم‌ها و شادی‌ها و به خصوص مواجه شدن با شیوع بیماری کووید ۱۹ پشت سرگذاشتیم. در سالی که گذشت مشکلات و موانع ناخواسته بر کانون نیز اثر گذاشت اما با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی کارشناسان، مربیان و تمامی همکاران تهدیدها را به فرصت‌ مبدل ساختیم.

گرچه شیوع بیماری کرونا کام مردم عزیز میهن اسلامی و همکاران گرامی را تلخ کرده است. اما امید داریم که با فرا رسیدن نوروز و بهار، این رستاخیر با شکوه طبیعت که جلوه‌ای از قدرت خداوندی است، زیبایی و سرسبزی همه جا را فرا گیرد و زندگی دوباره و همراه با امید را برای مردم عزیز ایران بهمراه آورد.

نوروز را به خانواده بزرگ کانون خراسان رضوی تبریک گفته، و برای فرد فرد تلاشگران عرصه کودک و نوجوان از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران بزرگ، مسئلت می‌نمایم.

ابراهیم زره‌ساز

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان‌رضوی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =