نشست آسیب شناسی و برنامه‌ریزی انجمن‌های کانون خراسان جنوبی برگزار شد

جلسه آسیب شناسی و نقد و بررسی و همچنین برنامه‌ریزی انجمن‌های کانون خراسان جنوبی با حضور اعضای شورای فرهنگی و رابطین این انجمن‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این نشست که همزمان با ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ در محل اداره کل کانون استان برگزار شد طی سخنانی موفقیت‌های سال گذشته در عرصه‌های مختلف را حاصل تلاش و همدلی همه همکاران کانون استان دانست و گفت: در سال گذشته علی رقم مشکلات ناشی از بیماری کرونا اتفاقات خوبی در مجموعه کانون استان رقم خورد که برگزاری مستمر و حضور فعال مربیان و اعضای مراکز در انجمن‌های تخصصی و همچنین آغاز به کار انجمن‌های جدید نمونه‌ای از آن بود.

وی با اشاره به شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از طرف مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: شعار سال مسیر را برای برنامه‌ریزی فعالیت‌ها مشخص می کند و در سال جدید در حوزه برگزاری انجمن‌ها به سمت تولید محصولات فرهنگی حرکت خواهیم کرد.

حمیدی در ادامه از نمایندگان انجمن های تخصصی استان خواست با تلاش در جهت پایدار سازی و افزایش اعضا درانجمن‌ها و شناسایی استعدادهای کودکان ونوجوانان، برگزاری جلسات انجمن‌ها با حضور مدرسین ومیهمانان متخصص، خروجی و تولیدات خوبی از طرف انجمن‌ها در سال جدید داشته باشیم.

در ادامه این نشست نمایندگان انجمن‌های فرهنگی، هنری و ادبی استان و همچنین اعضای شورای فرهنگی به بیان نظرات و پیشنهادات خود در زمینه هرچه بهتر برگزار شدن انجمن‌ها در سال جدید پرداختند.

گفتنی است در حال حاضر هشت انجمن تخصصی در زمینه‌های قصه گویی، نجوم، عکاسی، هنرهای نمایشی، داستان نویسی , شعر در کانون خراسان جنوبی فعال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =