فعالیت پیک امید کانون خراسان رضوی برای کودکان مراکز شبه خانواده

کودکان مراکز شبه خانواده مشهد میهمان برنامه های پیک امید کانون شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، ۳۰ بهمن و۱۷ اسفند ۱۳۹۹، با همکاری دادگستری خراسان رضوی و شهرداری مشهد ویژه برنامه‌های  شاد و جذاب فرهنگی، هنری و ادبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کودکان بی سرپرست مراکز شبه خانواده مشهد برگزار شد.

این ویژه برنامه که در فرهنگسرای «قرآن و عترت»    مشهد برگزار شد کانون خراسان رضوی به عنوان مسئول دبیرخانه کنوانسیون حقوق کودک، با استفاده ازظرفیت مراکز سیار مشهد در قالب «پیک امید»   تلاش ویژه ای در حوزه ارائه فعالیتها و خدمات به کودکان مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد و کودکان آسیب دیده و محروم از خدمات فرهنگی دارد.

این ویژه برنامه با اجرای دو قصه‌گویی با هدف مهارت آموزی در حوزه دوست‌یابی و حل مساله، پخش انیمیشن «بارون میاد جرجر» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسابقه مرتب کردن شعارها با مضمون حقوق کودک بر روی پانل، و اجرای نمایش خلاق با هدف آموزش مهارت «نه گفتن» همراه بود.

همزمان با اجرای فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان، صندوق‌چه «با من حرف بزن» برای تشویق کودکان به گفتگو در مورد مشکلات و نیازهایشان معرفی شد و دو مشاور و مددکار کودک نیز پای صحبت بچه‌ها نشستند.

در این روز به یادماندنی کودکان با عروسک‌های غول‌پیکر هادی و هدی عکس یادگاری گرفتند و هدایایی در قالب کتاب و لوازم تحریر به آنها اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =