توجه به امر نماز باید به شکل مستمر جریان داشته باشد

مدیر کل کانون البرز و رییس شورای اقامه نماز کانون استان  در اولین نشست این شورا  در سال جدید بر توجه مستمر به امر مهم نماز تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون البرز قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون استان در این نشست ضمن قدردانی از زحماتی که تا کنون در این حوزه صورت گرفته بر ضرورت توجه بیشتر متولیان امر به این مهم تاکید  کرده و افزود توجه به  نماز نباید صرفا برای گزارش دهی به نهادهای مربوطه باشد، بلکه باید مربیان با بهره‌گیری از فعالیت‌های خلاق به جذب مخاطبان به این فریضه  مهم دینی زندگی‌ساز کمک کنند.

این مقام مسوول هم‌چنین بر تعامل بیشتر با ستاد اقامه نماز استان، تولید محتوای مناسب با همکاری مسوولان مراکز و انجمن‌های تخصصی ،  تجلیل از خادمان نماز، ضرورت فضاسازی مناسب برای نمازخانه و ایجاد انگیزه برای همکاران به منظور ادای نماز اول وقت تاکید کرد.

فریبا فروزانفر، دبیر شورای اقامه نماز کانون استان نیز گزارش کوتاهی از اجرای بندهای تفاهم نامه مشترک با ستاد اقامه نماز، روند تولید محتوا، برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط، مسابقات کتابخوانی و تجلیل از برگزیدگان و مشارکت همکاران استان در داوری آثار پژوهش و هنری بیست و نهمین اجلاس سراسرس نماز در استان البرز ارایه داد.

در بخش دوم این نشست نیز تمامی اعضای این شورا پیشنهادات خود در خصوص  نحوه تجلیل از  خادمان نماز، تولید محتوا، چگونگی ارزشیابی فعالیت‌های همکاران، انعکاس فعالیت‌های برتر، تعامل با ستاد اقامه نماز، فضاسازی مناسب نمازخانه وچگونگی استاده از ظرفیت مراکز فرهنگی، هنری و انجمن‌های تخصصی  را مطرح کردند.

گفتنی است این نشست صبح روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ در دفتر مدیرکل و رییس شورای اقامه نماز کانون البرز، برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =