درخشش مربی و عضو کانون پرورش فکری در نخستین جشنواره قصه‌گویی شهر همدان

در آئین اختتامیه نخستین جشنواره قصه‌گویی با محوریت مرکز جامع آموزش شهروندی شهرداری، مربی مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ و عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری همدان برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نخستین جشنواره قصه‌گویی با عنوان «هر خانه یک قصه‌گو» و با مشارکت کانون پرورش فکری، شورای اسلامی شهر و سازمان فرهنگی‌اجتماعی و ورزشی همدان در دی‌ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد.
در این جشنواره شرکت‌کنندگان در سه رده سنی کودکان و نوجوانان، پدرها و مادرها و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها شرکت کردند و با قصه‌هایی با مضامین «باور عامیانه»، «زندگی پیامبران»، «قصه‌های تاریخی و اخلاقی» و «ضرب‌المثل‌ها» با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این میان فریبا عزتی‌حق، مربی مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون همدان در بخش حرفه‌ای رده سنی بزرگسال موفق به کسب مقام اول و نیز سمانه اراکی عضو نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۴ کانون همدان در بخش نوجوان موفق به کسب مقام سوم شدند.
گفتنی است این مراسم در سالن همایش عین‌القضات همدانی و با حضور شهردار، مدیرکل کانون، اعضای شورای شهر و تنی چند از مسئولان استانی برگزار و از برگزیدگان با اهداء لوح و جایزه قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =