نشست راهبردی برگزاری بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی

نخستین نشست راهبردی مرحله استانی بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 21 فروردین 1400، نخستین نشست راهبردی مرحله استانی بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون استان قزوین برگزار شد.

در آغاز این نشست«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، جشنواره قصه‌گویی را به عنوان یکی از برنامه‌های اثرگذار و شناخته شده کانون، فرصتی برای اعتباربخشی و معرفی بیشتر کانون در سطح جامعه دانست و خواستار اهتمام و تعامل همدلانه همه همکاران خود برای برگزاری شایسته مرحله استانی این رویداد فرهنگی شد.

اطلاع رسانی گسترده با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و با همکاری سایر دستگاه‌های دولتی از دیگر موارد موردتاکید رییس جشنواره قصه‌گویی کانون استان قزوین بود.

در ادامه حاضران در این جلسه درباره شیوه‌های اطلاع رسانی و برگزاری هر چه بهتر این جشنواره به گفت و گو نشستند و درباره چگونگی انجام وظایف همکاران دست اندرکار، شیوه مکاتبات و برگزاری نشست‌های آتی رایزنی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =