کد خبر: 304446
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
بازدید 127
جشنواره بیست وسوم قصه گویی در کانون لرستان کلید خورد

نخستین نشست برنامه ریزی مرحله استانی بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی با حضور مدیرکل و اعضای شورای فرهنگی درکانون پرورش فکری لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: امروز21 فروردین 1400، نخستین نشست برنامه ریزی مرحله استانی بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی با حضور مدیرکل و اعضای شورای فرهنگی در لرستان برگزار شد.
درآغاز این نشست محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان گفت: قصه‌گویی یکی از واسطه های خوب برای تاثیرگذاری بر روی کودکان ونوجوانان و همچنین فرصتی مناسب برای معرفی بیشتر کانون در سطح جامعه است.
وی با اشاره به اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی گفت: از ظرفیت‌های فضای مجازی با همکاری ومشارکت سایر دستگاه‌های دولتی برای حضور قصه گویان برتر استان استفاده شود.
محمدی اضافه کرد: بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.
در ادامه مدیراجرایی جشنواره در خصوص چگونگی انجام وظایف همکاران دست اندرکار، شیوه مکاتبات و برگزاری نشست‌های آتی مطالبی مطرح کرد و درادامه اعضای شورای فرهنگی نکته نظرات خود را بیان داشتند و مسئولیت های همکاران دراجرای جشنواره مشخص شد.
گفتنی است: فرآیند اجرایی جشنواره از ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و مرحله پایانی آن در آذر امسال و همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.
براین اساس: بخش ملی شامل اجرای زنده‌ (مجازی) قصه‌گویی از سوی دختران و پسران (۱۲ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان (۱۸سال به بالا) و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها در سه بخش «قصه‌هایی برای کودکان»، «قصه‌هایی برای نوجوانان» و «قصه‌هایی برای بزرگسالان» و بخش بین‌الملل شامل رقابت صحنه‌ای (مجازی) قصه‌گویان برگزیده‌ی ۲۲ دوره جشنواره قصه‌گویی در مراحل منطقه‌ای، ملی یا بین‌الملل، قصه‌گویان و مجریان حرفه‌ای دارای سابقه اجرا در رسانه ملی و تئاتر کشور و قصه‌گویان منتخب سایر کشورها، دو بخشی است که همانند گذشته و با تغییراتی جزیی برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =