کد خبر: 304458
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
جشنواره بیست وسوم قصه گویی در خراسان رضوی آغاز شد

نخستین جلسه بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی در محل اداره کل کانون خراسان رضوی با حضور مدیرکل کانون استان و اعضای شورای فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، ابراهیم زره ساز مدیرکل کانون استان در شروع این نشست در خصوص اهمیت و جایگاه قصه گویی گفت:          دنیای قصه، دنیای رنگین، شیرین و دل پذیر است؛ دنیای آرزوها، ‌شادی ها و غم هاست. بهتر است بگوییم نبض زندگی و زیبایی، در قصه های کودکان می تپد. کودکان قصه ها و قصه گویان را دوست دارند و با اشتیاق و لذت به آن ها گوش می سپارند.

ابراهیم زره ساز افزود: هنر قصه‌گویی، هنری است که می‌تواند محیط یادگیری را به محیطی با نشاط تبدیل کند و ضریب نفوذ مفاهیم پرورشی را در مخاطب افزایش دهد و بالاخره قصه‌گویی می‌تواند تجربیات، دانش و مهارت‌های زندگی را با لذت‌بخش‌ترین و اثربخش‌ترین فرآیندها به نسل آینده منتقل کند.

مدیرکل کانون استان اضافه کرد: بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

در ادامه جلسه برنامه ریزی های لازم انجام و مسئول کمیته های مختلف مشخص شد و اقدامات اولیه صورت گرفت.

بر این اساس، فرآیند اجرایی جشنواره از ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و مرحله پایانی آن در آذر امسال و هم‌زمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =