کد خبر: 304482
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
بازدید از مرکز کانون شهرستان کاشمر

مدیرکل کانون استان خراسان‌رضوی به همراه شهردار و شورای شهر شهرستان کاشمر از مرکز کانون این شهرستان بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، یک شنبه  ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان به همراه جعفر سلیمانی شهردار و یعقوب گل محمدی عضو شورای شهر کاشمر از مرکز کانون این شهرستان بازدید کردند.

جعفرسلیمانی شهردار کاشمر ضمن خیر مقدم به مدیرکل کانون استان گفت: فرهنگ، روح یک شهر است و تمام دستگاه های متولی باید تمام تلاش خود را در امور فرهنگی به کار گیرند.

 شهردار کاشمر کانون را موثر و پیشرو در امر فرهنگی خواند و گفت: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به کانون داشته باشند چرا که کانون نقش پررنگی در آینده کشور دارد. با توجه به اینکه فضاهای فرهنگی  برای کودکان و نوجوانان در این شهر محدود است امیدوارم که بتوانیم به کمک هم گام موثری در این زمینه  برداریم.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان در این دیدار پس از بررسی فعالیت‌ها و مشکلات مرکز در جمع مربیان کانون و مسئولان شهر کاشمر گفت: خوشبختانه محور تمام فعالیت‌های کانون بر پایه کتاب است و هرچه سطح مطالعه کتاب در جامعه بالا برود آسیب‌های اجتماعی نیز کمتر می شود.

مدیر کل کانون استان به فعالیت‌های مجازی اشاره کرد و گفت: امروز کودکان و نوجوانان همپای تکنولوژی پیش می‌روند و ما باید با آنها همراه باشیم و بستر مناسبی را برای آنها ایجاد کنیم. در این راستا کانون در سال گذشته سعی داشت تا بتواند محتوای مناسبی برای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی تولید کند و در زمان تعطیلی مراکز کانون توانست به خوبی در فضای مجازی حضور موثر داشته باشد.

مدیرکل کانون استان در ادامه از محلی که خیرین برای شعبه جدید کانون در کاشمر در نظر گرفته بودند دیدن کرد و صحبت های اولیه در این خصوص صورت گرفت.

در این بازدیدکه برخی از مسئولان شهر کاشمر نیز حضور داشتند به ظرفیت ها و پتانسیل های شهر اشاره کردند و خواستار شعبه جدید کانون در این شهر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =