نشست مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گلستان برگزار شد

نخستین نشست مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان به‌صورت مجازی و با موضوع بررسی شیوه‌نامه «بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌‎کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این جلسه با حضور مدیرکل کانون، معاون‌فرهنگی‌اجرایی، کارشناسان و مربیان مراکز فرهنگی‌‎هنری در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ و به‌صورت وبینار برگزار شد.

در این جلسه محبوبه رجب نسب ضمن تبریک حلول ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از تلاش تمامی همکاران در جهت پیشبرد اهداف کانون در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

رجب نسب در ادامه‌ از قصه گویی به عنوان فعالیت اصلی کانون یاد نموده و بیان داشت: با وجود شبکه‌های اجتماعی همچنان قصه‌گویی در بین مخاطبان طراوت و جذابیت ویژه ای دارد و بایستی با نظارت مستمر این فعالیت فرهنگی که بیان‌گر آداب، رسوم و سنت‌های جامعه است به نحوی شایسته در بین کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها پر رنگ تر از همیشه باقی بماند.

مدیرکل کانون با اشاره به اینکه اکثر همکاران تجربه‌ی حضور در این رویداد تاثیرگذار فرهنگی و هنری را دارند از آنان خواست تا با تبلیغات، اطلاع‌رسانی مناسب، برگزاری آموزش‌ها، جلب مشارکت و همکاری ادارات زمینه حضور حداکثری جامعه مخاطب را فراهم آورند.

در ابتدای این جلسه مریم آریافر کارشناس فرهنگی و مسوول دبیرخانه استانی این جشنواره به تشریح کامل شیوه نامه پرداخت و شرایط و چگونگی شرکت اعضا، بزرگسالان، مادربزرگ و پدربزرگ‌ها را مطرح کرد.

وی همچنین درخصوص برگزاری جلسات شورای فرهنگی و چگونگی جذب مخاطب برای جشنواره مواردی را یادآور شد و در پایان روش‌ها و چگونگی ثبت نام در سایت را برای مربیان آموزش داد.

در پایان الهه مقصودلو بعنوان مدیر اجرایی، مریم آریافر بعنوان مسوول دبیرخانه، سیداحسان مسلمی بعنوان مسوول روابط عمومی و اطلاع رسانی، زهره زینی بعنوان مسوول سایت، جواد نصرتی بعنوان مسوول آموزش و حمید عنصری‌زاده بعنوان مسوول حراست و امنیت دبیرخانه استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند.

نخستین نشست مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گلستان در سال ۱۴۰۰ با موضوع بررسی شیوه‌نامه «بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی» در تاریخ ۲۵ فروردین و به‌صورت مجازی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =