کد خبر: 304554
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
بازدید 84
اولین جلسه هم‌اندیشی فصلی مدیرکل کانون با کارکنان در سال ۱۴۰۰

مدیرکل کانون استان جلسه آغاز فعالیت‌های سال ۱۴۰۰ را با کارشناسان و مربیان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، جلسه آغاز سال با حضور کلیه مربیان و همکاران کانون استان در فضای اسکای روم برگزار شد.
در ابتدای این جلسه بهناز ضرابی‌زاده ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان آرزو کرد، خداوند توفیق بندگی و نیایش را دراین ماه عزیز و پرفضیلت به همگان عطا کند.
وی هم‌چنین ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش همکاران در سال گذشته به تشریح موفقیت‌های انجام شده در سال ۱۳۹۹ پرداخت و گفت: به یاری خداوند و تلاش همکاران توانستیم در سال گذشته علاوه بر افتتاح مرکز فرهنگی‌هنری قهاوند و تکمیل پروژه شهرک مدنی، با رایزنی‌های فراوان ساختمان مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۵ که در شرایط نامناسبی قرار داشت را در فرهنگ‌سرای شهرداری همدان از سر گیریم.
مدیرکل کانون استان در ادامه به برگزاری موفق کارگاه‌های تخصصی برخط پرداخت و ابراز داشت: با تلاش و کوشش همکاران، تعداد ۳۵ کارگاه تخصصی در فصل بهار تشکیل شده که این موفقیت بسیار خوبی برای استان است و باید با توجه به نیاز اعضا نسبت به افزایش و پویایی کارگاه‌ها در ترم تابستان تلاش کنیم.
وی در ادامه به برگزاری بیست‌وسومین‌ جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اشاره کرد و بیان داشت: مربیان استان از هنرمندان این عرصه هستند و انتظار می‌رود با عشق و علاقه علاوه بر شرکت فعالانه خود، اعضا را نیز تشویق به حضور در جشنواره کنند. سپس به تشریح اهداف و چگونگی اجرای این جشنواره پرداخت.
در بخش دوم این جلسه مجازی معصومه ابراهیمی‌هژیر معاون فرهنگی استان به تشریح کامل این جشنواره پرداخت و انتظارات استان را از همکاران در این زمینه بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =