کد خبر: 304577
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
بازدید 145
جلسه توجیهی مدرسین کارگاه های برخط استان بوشهر

جلسه توجیهی مدرسان کارگاه‌های برخط استانی فصل بهار با حضور مدیرکل، کارشناس فناوری اطلاعات و آموزش و پژوهش استان به منظور هم‌اندیشی جهت ارتقای کیفیت اجرای کارگاه‌های برخط فصل بهار تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، جلسه توجیهی مدرسان کارگاه‌های برخط استانی فصل بهار با حضور مدیرکل، کارشناس فناوری اطلاعات و آموزش و پژوهش استان به منظور هم‌اندیشی جهت ارتقای کیفیت اجرای کارگاه‌های برخط فصل بهار تشکیل شد.

سمیه رسولی مدیرکل کانون بوشهر ضمن تشکر از همراهی و دغدغه‌مندی مربیان از حسن انجام کارگاه‌ها در ترم های پیشین بر دوسویه بودن ارتباط مربی و عضو تاکید کرده و مربیان را در بکارگیری روش‌های جدید و خلاق و پر انرژی تشویق کرد.

در این جلسه حضور به‌موقع و پیگیر مربی، جذب و پایدارسازی اعضا، اطلاع‌رسانی به اعضا از تشکیل کارگاه، آماده کردن وسایل و اطلاعات مختص هر روز قبل از شروع کلاس، برنامه ریزی و نظم در مدیریت زمان هر کارگاه و موارد دیگر از جمله مطالبی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

سمیه رسولی در این نشست از تجهیز مراکز مختلف کانون استان بوشهر به لپ‌تاپ و دیگر تجهیزات لازم جهت برگزاری بهتر و با کیفیت‌تر کارگاه‌های مجازی عمومی و تخصصی خبر داد.

در این نشست کارشناسان فناوری اطلاعات و آموزش پژوهش استان با ارائه نکات مهم و کاربردی به بیان توضیحاتی در خصوص چگونگی بهتر و با کیفیت تر برگزار شدن کارگاه ها پرداختند و ضمن پاسخگویی به ابهامات، سوالات و پیشنهادات مدرسان، یا در نظر گرفتن مجازی شدن کلیه آموزش ها بر یادگیری و بالابردن اطلاعات خود در زمینه دانش کامپیوتری تلاش کردند.

در ادامه این نشست مدرسین به گفتگو و تبادل تجربه پرداخته و  در جهت اجرای بهتر کارگاه ها به ارائه پیشنهادات خود پرداختند.

این نشست پس از دو ساعت گفتگو و تبادل نظر به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =