نشست هماهنگی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضورمجازی مربیان و مسئولین مراکزکانون استان

دوشنبه ۳۰ فروردین با حضور مدیرکل و کارشناسان کانون خراسان‌رضوی، جلسه مجازی با مربیان و مسئولین مراکز استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان‌رضوی، ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان در شروع این جلسه حلول ماه مبارک رمضان را به مربیان کانون تبریک گفت و افزود: ماه رمضان بهار عبادت است و رمضان بهترین فرصت است تا از این سفر الهی بیشترین بهره را ببریم.

مدیرکل کانون استان در ادامه در خصوص اتفاق‌های اخیر کانون صحبت کرد و گفت: افزایش بودجه خبری خوشی بود که نوید بخش روزهای بهتری برای کانون است؛ همینطور افزایش حقوق مربیان قراردادی که از نیروهای زحمتکش و توانمند کانون هستند مزید بر این خوشحالی شد.

ابراهیم زره‌ساز در ادامه به جشنواره قصه‌گویی اشاره کرد و گفت: قصه‌گویی یکی از مهمترین برنامه‌های کانون است که در هر دوره، تعداد زیادی از قصه‌گویان کشوری و بین‌المللی در آن شرکت می‌کنند و خراسان با پیشینه بسیاری که در قصه‌گویی دارد  از جایگاه خوبی در این زمینه برخوردار است.

مدیرکل کانون از همه مربیان و مسئولان مراکز کانون استان خواست که برای بهره بردن از این رویداد بین‌المللی تلاش کنند و با ایجاد ارتباط مجازی با اعضاء، آنها را برای شرکت در این جشنواره آماده کنند.

وی اضافه کرد: بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =