برگزیدگان مهرواره عکس نوشت «به رنگ انقلاب» معرفی شدند

مهرواره عکس نوشت «به رنگ انقلاب» که در بهمن ماه سال گذشته همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی خراسان رضوی برگزار شد برگزیدگان خود را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان ‌رضوی، سمیه سلامی‌راد، کارشناس ادبی استان با اعلام این خبر گفت: این مهرواره در بهمن ماه سال گذشته و در قالب‌های ادبی داستانک، خاطره، قطعه ادبی و در دو گروه سنی نونگاه (۱۲+) و نوجوان (۱۵+)برگزار شد و علاقه‌مندان با نوشتن یک متن روایی خلاق درباره تصویر ارائه شده در پوستر فراخوان در این مهرواره شرکت کردند. آشنایی نوجوانان با دوران پیروزی انقلاب اسلامی، همچنین آرمانهای امام و انقلاب، از اهداف برپایی این برنامه بود.

سمیه سلامی‌راد افزود: تلاش شد در این مهرواره عکس مرتبطی گزینش شود که علاوه بر نشان دادن شوق مردم از انقلاب و حضور امام (ره)، نشاط و شادابی و کودکانگی را نیز در خود داشته باشد. آثار رسیده به دبیرخانه مهرواره در قالب‌های تعریف شده و دو مقطع سنی نونگاه (۱۲-۱۴ سال) و نوجوان (۱۵-۱۷ سال) داوری شدند.

کارشناس ادبی استان ادامه داد: برگزیدگان این مهرواره به شرح زیر اعلام می‌شود: در رده سنی نونگاه، محمدجواد فتحی مقدم ترشیزی با خاطره «شوق دیدار»، لعیا غلامرضازاده با داستانک «سفید»، سارینا عبدی با داستانک «جشنی برپا بود» و در رده سنی نوجوان، زینب شفیع نادری با اثر «قهرمان بهمن»، مبینا یزدی با اثر «ایران اسلامی» و سیده کیمیا شفاهی‌مقدم با داستان «خبر پیروزی» به عنوان برگزیده اعلام شدند.

سلامی‌راد، در پایان تاکید کرد به دلیل خلاقیت و سطح کیفی بالای آثار رسیده به دبیرخانه، علاوه بر تقدیر ویژه از برگزیدگان معرفی شده، به تمامی شرکت کنندگان در این مهرواره، هدیه فرهنگی تعلق خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =