کد خبر: 304649
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
مهرواره‌ ادبی کرونا را شوت کن تمدید شد

مهلت شرکت مهرواره‌ ادبی «کرونا را شوت کن» به دلیل تقاضای علاقه‌مندان تا ۳۱خرداد ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان ‌رضوی، این مهرواره به بهانه طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان(کوچ) و با هدف جلوگیری از بروز بیماری‌های زمینه‌ای دانش‌آموزان و برای گروه‌های سنی نونهال (۹+)، نونگاه (۱۳+)، نوجوان (۱۵+) در حال برگزاری است.

سمیه سلامی‌راد، کارشناس ادبی استان با اعلام این خبر افزود: با توجه به استقبال علاقه‌مندان از این رویداد ادبی، مهلت ارسال آثار تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۰‌ تمدید می‌شود.

موضوع‌های فراخوان این مهرواره «یک روز شاد و پرتحرک، ورزش در ایام قرنطینه، ورزش دسته جمعی در روزهای کرونایی» پیشنهاد شده است.

برهمین اساس علاقه‌مندان به شرکت در مهرواره در سه گروه سنی معرفی شده، تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ فرصت دارند آثار خلق شده با این موضوع‌ها را از دریچه‌ی نگاه خود به سایت مجازی کانون ارسال کنند.

داستان‌های نوشته شده باید در قالب فایل word  با قلم ۱۴، B Nazanin  با حجم کوتاه و حداکثر ۲۰۰۰ کلمه در سایت کانون مجازی به نشانی http://Khrazavi.kpf.ir  بخش فراخوان مهرواره ادبی «کرونا را شوت کن» بارگذاری ‌شود.

علاقه‌مندان همچنین باید مشخصات کامل خود همچون نام و نام خانوادگی؛ تاریخ تولد؛ عنوان اثر؛ نام شهر؛ عضوکانون(نام مرکز) / عضو آزاد و شماره تماس خود را درج کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره می‌توانند هرگونه سؤال خود را از طریق شماره ۳۷۶۱۷۰۷۱- داخلی ۲۰۸ با دبیرخانه این مسابقه در میان بگذارند و پاسخ خود را دریافت کنند.

گفتنی است: برگزیدگان نیز مصادف با روز قلم ۱۳ تیر۱۴۰۰ معرفی و تجلیل خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =