کد خبر: 304691
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
بازدید 147
مهرواره نماز کودک نیاش، همگام با ماه بندگی

جلسه شورای اقامه نماز اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، جلسه ایی با حضور سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری ،سید محمدحسین مهدوی مسوول حراست و دبیر شورای نماز و شیرین چراغی کارشناس هنری وعالیه قوامی معاون ادارای مالی ،محمدرضا آخوندی معاون فرهنگی برگزار شد.

سید حسین پیغمبری، با بیان  تبریک ایام مبارک  ماه رمضان و همزمانی پنجمین مهرواره استانی نماز کودک نیایش را با این ایام فرخنده دانست.کانون پرورش فکری  نیازهای کودکان و نوجوانان برای رسیدن به معقوله های دینی بسیار مهم دانست.

سید محمدحسین مهدوی دبیر شورای نماز بیان نمود: پنجمین مهرواره استانی نماز کودک نیایش همراه با ماه بندگی و با توجه به موضوعات مهرواره ، یاری رسان هنرمندان عکاس می باشد.

وودودئو.JPG

لازم به ذکراست: این مهرواره درروز 12 بهمن ماه مصادف با آغازایام الله دهه فجراز پوستراین مهرواره رونمایی گردید. درتاریخ 18بهمن ماه پوستر و شیوه نامه به مراکزکانون پرورش فکری ارسال شد.در طی روند مهرواره جهت ارتقاء سطح کیفی آن دو نشست مجازی با حضورسید محمد جواد صداقت کشفی و حبیبه گلمکانی با محوریت جلوه های نیایش در طبیعت و جلوه های نیایش در کودک با حضور بیش از160مخاطب برگزار گردید.این مهرواره درایام مبارک رمضان با برگزاری گالری های در فضای مجازی به کار خود ادامه میدهد.داوری مهرواره در تاریخ 18اردیبهشت ماه و اختتامیه در 20اردیبهشت ماه مصادف با 27 رمضان برگزار خواهد شد.

در این جلسه مصوب گردید، با ایام مبارک رمضان ،مهرواره در فضای مجازی و با پوشش مناسب برگزار گردد و کلیه آثار ارسالی به صورت کلیپ های مجزا در فضای مجازی پخش و آثار برگزیده مورد نقد و بررسی قرارگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =