درخشش دو عضو کانون استان همدان در پنجمین مهرواره سراسری عکس فصل زمستان

پس از داوری پنجمین مهرواره عکس فصل زمستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دوتن از اعضای کارگاه عکاسی کانون استان همدان به عنوان برگزیده این مهرواره انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بالغ بر ۵۰۰ قطعه عکس به فراخوان پنجمین مهرواره عکس فصل زمستان در مرحله استانی ارسال شد که پس از بررسی و داوری استانی، تعداد ۱۸۷ اثر از ۵۹ عضو و ۱۸۷ اثر از ۲۴ مربی به دبیرخانه تهران ارسال شد.

در مرحله نهایی دو عضو از کارگاه‌های عکاسی استان به نام‌های نساء تهرانی‌مقدم در رده سنی ۱۵+ سال از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ همدان و با مربیگری شهرزاد بیاتی و راضیه احمدوند در رده سنی ۱۲+ سال از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ نهاوند با مربیگری طاهره ملکی به عنوان برکزیدگان کشوری معرفی شدند.
گفتنی است این مهرواره با هدف به تصویر کشیدن زیبایی‌های فصل زمستان در شهر یا روستا و موضوع مادر به دلیل همزمانی با ولادت حضرت زهرا سلام الله و روز مادر طراحی و اعلام شده بود تا اعضا و مربیان با نگاهی دقیق به طبیعت، جغرافیای بومی و محلی جای جای کشور و توجه به جایگاه والای مادر در این فراخوان شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =