جلسه شورای مجازی کانون گلستان برگزار شد

جلسه شورای مجازی کانون گلستان به‌منظور برنامه‌ریزی کارگاه‌های برخط فصل تابستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، با توجه به فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان و محدودیت‌های ناشی از کرونا و ضرورت برنامه‌ریزی کارگاه‌های مجازی، نخستین جلسه شورای کانون مجازی در سال جاری با ‌هدف برنامه‌ریزی کارگاه‌های برخط فصل تابستان روز شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ با حضور مدیرکل و اعضای این شورا تشکیل شد.

محبوبه رجب‌نسب در ابتدا ضمن تشکر و قدردانی از مدرسان کارگاه‌های برخط فصل بهار که در حال برگزاری است گفت: با شیوع کرونا و راه‌‍‌اندازی کارگاه‌های مجازی کانون در سال ۹۹، تجربه‌های کسب شده در این زمینه و همچنین بررسی کارگاه‌های فصل بهار که در حال برگزاری است، می‌توان گام های موثری در ارتقای کمی و کیفی گارگاه‌های فصل تابستان برداشت.

مدیرکل کانون استان گلستان در ادامه از اعضا خواست تا نظرات خود را در خصوص چگونگی برگزاری کارگاه‌های مجازی فصل تابستان اعلام کنند.

پایش مرحله‌ای کارگاه‌های فصل بهار توسط کارشناسان ناظر و ارسال نقطه نظرات به مدرسان، تکمیل بانک اطلاعاتی مدرسان غیر کانونی و نیاز سنجی، معرفی راهکارهای جذب حداکثری مخاطبین بویژه اقشار آسیب پذیر و محروم، جلب حمایت شرکای فرهنگی و جمع‌بندی لیست کارگاه‌های فصل تابستان از مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =