کارگاه آموزشی "پادکست قصه‌گویی"

کارگاه آموزشی پادکست قصه‌گویی با حضور اعضا و مربیان علاقه‌مند و عضو انجمن قصه‌گویی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این کارگاه آموزشی که در فضای مجازی و با حضور اعضای انجمن‌ قصه‌گویی  برگزارشد، علیرضا آقای نویسنده و کارگردان، نمایشنامه‌نویس، مدرس قصه‌گویی و مسئول کمیته بخش پادکست جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به عنوان مدرس دوره حضور داشت..

آشنایی با پیشینه‌ی استفاده از پادکست و  کاربردهای آن در قصه‌گویی، چگونگی استفاده از پادکست به‌عنوان یک فایل شنیداری کاربردی و تبیین تفاوت‌های آن با برنامه‌های رادیویی از مهمترین محور مباحث این جلسه بود.  چگونگی ساخت پادکست برای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی از دیگر موضوعات این نشست بود.

آقایی، با تبیین بخش‌های سه‌گانه‌ی: پادکست قصه‌گویی، پادکست درباره قصه‌گویی و پادکست قصه‌های فولکلور(پادکست پژوهشی)  توضیحات کاملی ارائه و با پخش نمونه‌های آزمایشی ساخته شده از این بخش‌ها اعضاء را با چگونگی ساخت این بخش بیشتر آشنا کرد. 

وی در ادامه با معرفی برخی از نرم‌افزارهای  مهم و کاربردی صداگذاری و سایت‌های معتبر افکت و تنظیم صدا و  آموزش چگونگی ساخت پادکست با هریک از این نرم‌افزارها برای اعضا مطالبی ارائه کرد.

این نشست، سومین نشست از کارگاه‌های آموزشی برای حضور علاقه‌مندان در سال جاری است که  با هدف ارتقای توانمندی قصه‌گویان شرکت کننده در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی توسط انجمن قصه‌گویی استان برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =