کد خبر: 304851
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
بازدید 88
بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی یک جشنواره مردمی است

بهناز ضرابی‌زاده طی مصاحبه‌ای با واحد خبر سیمای مرکز همدان، نسبت به شرکت همشهریان در بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تاکید کرد و گفت: این یک جشنواره مردمی است و انتظار داریم امسال حضور پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها و کودکان و نوجوانان در این جشنواره از تمامی سال‌ها پر شکوه‌تر باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با آغاز تبلیغات و اطلاع‌رسانی فراخوان بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بهناز ضرابی‌زاده طی گفتگویی با واحد خبر سیمای همدان، ضمن توضیح بخش‌های این جشنواره، نحوه‌ی شرکت گروه‌های مختلف سنی را در این جشنواره بیان کرد.
مدیرکل کانون استان در این گفت و گو، علاوه بر توضیح بخش‌های جدید جشنواره‌ی امسال، همشهریان را با اهداف و چگونگی شرکت در این جشنواره آشنا کرد.
ضرابی‌زاده، از همشهریان خواست ضمن شرکت فعال در جشنواده قصه‌گویی کودکان و نوجوانان و پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها را نیز به این امر تشویق کنند.
گفتنی‌است واحد خبر سیمای مرکز همدان، هم‌چنین با حضور در محل اجرای کارگاه‌های برخط تخصصی فصل بهار علاوه بر بازدید از این کارگاه، از مدرسان، نحوه ثبت‌نام و عضویت در کارگاه‌های مختلف را جویا شدند و از نحوه برگزاری و روند اجرای کارگاه‌ها گزارش تهیه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =