رونق‌بخشی به جشنواره قصه‌گویی فرصت تازه‌ای برای معرفی توانمندی‌های کانون است

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در وبینار استانی بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی بر رونق بخشی به این رویداد فرهنگی بین المللی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 12 اردیبهشت 1400، وبینار راهبردی استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی با حضور مربیان مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان و دست اندر کاران این جشنواره برگزار شد.

در آغاز این نشست مجازی، «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین همراه با گرامی‌داشت روز معلم، بر همکاری همدلانه همه همکاران خود با بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی تاکید کرد.

وی با بیان این‌که رونق‌بخشی به جشنواره قصه‌گویی فرصت تازه‌ای برای معرفی توانمندی‌های کانون است، از همکاران خود خواست تا با اطلاع رسانی و جلب مشارکت هر چه بیشتر مخاطبان، زمینه ارتقای سطح برگزاری این رویداد فرهنگی بین المللی را فراهم کنند.

رییس جشنواره استانی قصه‌گویی، با اشاره به اهمیت استفاده از فضای مجازی در اطلاع ‌رسانی این جشنواره، حضور پررنگ مربیان و اعضای مراکز فرهنگی و هنری استان را در این رویداد فرهنگی فرصتی برای افزایش تجربه و معرفی توانمندی‌های آنان دانست.

در ادامه این وبینار، «سارا سیاح» کارشناس فرهنگی استان و دبیر جشنواره استانی قصه‌گویی امسال، با دعوت از همکاران خود برای مشارکت هر چه بیشتر در این جشنواره، به معرفی بخش‌های مختلف فراخوان و تشریح نکات راهبردی شیوه‌نامه پرداخت.

این کارشناس در ادامه به پرسش‌های همکاران خود پاسخ گفت و در زمینه امکانات تهیه شده در دفتر استان برای برگزاری شایسته این جشنواره توضیحاتی ارائه کرد.

در بخش دیگری از این وبینار«اعظم یوسفی اصل» معاون فرهنگی-اجرایی کانون استان و مدیر اجرایی جشنواره استانی، در زمینه پیگیری برای جذب شرکای فرهنگی برای برگزاری این جشنواره توسط همکاران و نیز زمینه‌سازی برای ایجاد امکان بهره‌مندی علاقه‌مندان به قصه‌گویی از تجربیات شرکت کنندگان و برگزیدگان سال‌های گذشته، با همکاران خود به گفت و گو نشست.

در پایان«زهرا یکه فلاح» نماینده انجمن قصه‌گویی کانون استان قزوین با دعوت از همکاران خود برای شرکت فعال در این جشنواره بخش‌های متنوع فراخوان امسال را فرصتی برای بروز مهارت و توانمندی همه علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی دانست و برای قصه‌گویان و دست اندرکاران این رویداد فرهنگی آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =