همراهی با کودکان و نوجوانان شب‌زنده‌دار در سومین شب از لیالی پر فیض قدر

در پی استقبال خانواده‌ها از حرکت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در شب‌های قدر، مربیان کانون در آخرین شب از این شب‌های پرفیض در جمع کودکان و نوجوانان حاضر شدند و به آن‌ها کتاب و اقلام فرهنگی اهدا کردند.

‏به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در پی استقبال کودکان و نوجوانان و هم‌چنین خانواده‌ها از اقدام فرهنگی کانون در تجمعات معنوی وشب‌زنده‌داری خودرویی در شهر همدان، مربیان کانون علاوه بر اهدای کتاب وفرفره کاغذی به کودکان، فراخوان تبلیعاتی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و کتاب‌های مناسب گروه‌های سنی کودک و  نوجوان را در این مراسم اهدا کردند.
گفتنی‌است این اقدام فرهنگی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و ارج نهادن به شب‌زنده داری کودکان و نوجوانان انجام پذیرفت. در این برنامه همشهریان با ابراز رضایت از این حرکت فرهنگی اعلام داشتند این گونه حرکت‌ها، باعث شناخت هرچه بیشترخانواده‌ها از رسالت این دستگاه فرهنگی خواهد شد.   
شایان ذکر است مربیان کانون در دو شب بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان با حضور در مصلای شهر همدان، بیش از دویست‌وپنجاه جلد کتاب به همراه فراخوان ثبت‌نام آنلاین کارگاه‌های تابستانی و فرفره کاغذی به کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم معنوی شبهای قدر اهدا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =