کد خبر: 304944
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
فعالیتهای کانون لرستان به مناسبت روزقدس

برنامه های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان به مناسبت روز جهانی قدس در فضای مجازی برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: امروز هفدهم اردیبهشت ماه 1400 در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و همزمان با روزجهانی قدس، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در سراسراستان لرستان در فضای مجازی، فعالیت های مختلفی را برای کودکان ونوجوانان اجرا می کند.
محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان دراین خصوص گفت: روزجهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز قدس روز عزت، روز قدرت نمایی، روز انسجام جهانی و صف آرایی همه مسلمانان و همه مستضعفان در برابر ظلم ها، تجاوزها و خون ریزی های رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی است.
محمدی افزود: به منظور حمایت از ملت مظلوم فلسطین وکودکان ونوجوانان این سرزمین و آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز، اعضای کانون پرورش فکری آثار فرهنگی، هنری و ادبی مانند: نقاشی، سفالگری و متن های ادبی را در گروه های مجازی کانون ارائه خواهند داد.
وی اضافه کرد: نماهنگ های متعددی با محتوای حمایت از کودکان فلسطین و موضوع روز جهانی قدس از سوی مربیان و اعضای مراکزفرهنگی کانون در سراسر استان تولید و در فضای مجازی منتشر شد.
مدیرکل کانون لرستان عنوان داشت: همچنین با هماهنگی و همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دو چرچم آمریکای جنایت کار و اسرائیل غاصب از سوی کانون تهیه شد که امروز در خرم آباد به آتش کشیده شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =