کد خبر: 304958
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
بازدید 103
معرفی فعالیت‌های انجمن قصه‌گویی کانون البرز

زهرا مرادی، مسوول انجمن قصه‌گویی کانون استان البرز از فعالیت‌های این انجمن برای ترغیب قصه‌گویان به منظور شرکت در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون البرز، زهرا مرادی مربی فرهنگی و از قصه‌گویان برگزیده جشنواره‌های پیشین که به تازگی مسوولیت انجمن قصه‌گویی کانون البرز را پذیرفته است،برگزاری دو جلسه با موضوع «بررسی شیوه نامه جشنواره بیست و سوم» و «تشریح قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای» را مهم‌ترین اقدام این روزهای انجمن مجازی قصه‌گویی کانون البرز خواند.

راهنمایی برخی والدین برای انتخاب قصه‌ها، پرسش و پاسخ و هم‌فکری با رابطان قصه مراکز کانون پرورش قکری کودکان و نوجوانان استان البرز، برقراری ارتباط مستمر با مسوولان بخش‌های پادکست و ۹۰ ثانیه‌ای، بررسی صفحه مجازی انجمن قصه‌گویی کشور و استان و اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و بخشنامه‌های لازم از دیگر فعالیت‌هایی بود که این مسوول به آن‌ها اشاره کرد.

مرادی همچنین در خصوص تعامل با معلمان مدارس و ترغیب آنان به قصه‌گویی، سخن گفته و بررسی قصه‌های ارسالی در گروه مجازی انجمن قصه‌گویی  و بیان موارد ضروری در جهت بهتر شدن قصه‌ها جهت حضور در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی  و هم‌چنین حضور در گروه‌های مجازی پیک سیار یار مهربان را از فعالیت‌های شاخص انجمن خواند که با حضور و کمک جمعی از همکاران البرز انجام می‌شود.

گفتنی است پیش از این لیلی همتی، مسوول مرکز فرهنگی، هنری شماره ۴ کانون کرج و از قصه‌گویان برتر و داور قصه‌گویی، مسوولیت این انجمن را بر عهده داشت که به درخواست خود ایشان مسوول جدیدی برای انجمن قصه‌گویی کانون البرز معرفی شده اما همتی نیز هم‌چنان همکاری‌های ویژه‌ای را در اداره امور انجمن قصه‌گویی استان انجام می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت آشنایی و شرکت دربخش‌های مختلف  بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به نشانی www.kanoonfest.ir    مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =