تقدیر مدیرکل کانون استان همدان از مدیران و معلمان آموزش و پرورش این استان

در پی همکاری خوب و مستمر مدیران و آموزگاران با مراکز فرهنگی‎‌هنری کانون سراسر استان، بهناز ضرابی‌زاده همزمان با هفته معلم از فرهنگیان گرانقدر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و ممنوعیت حضور اعضا در مراکز فرهنگی‌هنری و مجازی‌شدن فعالیت‌های این مراکز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری و تعامل با مدارس سراسر استان، اقدام به اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در سامانه شاد کرد.
لذا به پاس زحمات و همکاری‌های بی‌وقفه‌ی مدیران و آموزگاران مدارس و هم‌چنین تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، مدیرکل کانون استان در آخرین روز از این هفته، از ۶۴۸ نفر مدیر و معاون ومعلمین مدارس و ۸۶ مدرسه در سطح استان چه شهری و چه روستایی  با ارسال لوح سپاس تقدیر کرد.
ضرابی‌زاده، در قسمتی از پیام خود خطاب به آموزگاران و مدیران مدارس آورده است: «لازم می‌دانم فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به شما که مشعل‌دار وادی خرد و دانایی هستید تبریک عرض نموده و از همراهی و هم‌نوایی شما در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون در ایام قرنطینه و شرایط کرونایی تقدیر و تشکر نمایم.» 
گفتنی است با همه‌گیری و شیوع بیماری کرونا در کشور و راه‌اندازی سامانه شاد، کانون استان همدان با مساعدت اداره کل آموزش و پرورش اقدام به بارگذاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی جهت بهره‌مندی دانش‌آموزان، در این سامانه کرد.
شایان ذکر است کانون استان همدان در مناسبت‌های مختلف هم‌چون هفته کودک، ایام‌الله دهه‌فجر، هفته‌کتاب و کتابخوانی و... علاوه بر بارگذاری فعالیت‌های روزمره، برنامه‌های مناسبتی و فرهنگی و هنری را به صورت زنده در سامانه شاد اجرا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =