نشست حضوری مربیان مسوول مراکز شیراز و صدرا با مدیر کل

اولین نشست حضوری در سال ۱۴۰۰ با حضور مسوولان کانون فارس و مربیان مسوول مراکز فرهنگی هنری شیراز و صدرا، در مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضا کامرانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در این نشست که با محوریت بررسی فعالیت‌های برخط و عمومی در سایت kpf  برگزار شد، با اشاره به شرایط خاص کشور و همه‌گیری ویروس کرونا گفت: امیدواریم که شرایط به حالت عادی برگردد و بتوانیم با اجرای فعالیت‌های حضوری در خدمت کودکان و نوجوانان باشیم چون معتقدیم آموزش و تعلیم و تربیت در فضای حضوری نتیجه‌بخش‌تر خواهد بود.

کامرانی در ادامه گفت: بیماری کرونا فعالیت‌ها را به سمت و سوی فضای مجازی کشاند اما بدون شک بعد از پایان این بیماری نیز از این فضا بیش از قبل بهره برده و به دلیل هزینه و اتلاف وقت کمتر و فراگیرتر و قابل دسترس‌تر بودن این فضا، بسیاری از فعالیت‌ها را در آن اجرا خواهیم کرد.  

مدیر کل کانون فارس در بخش دیگری از سخنانش به ارزیابی فعالیت‌های کانون استان‌ها از سوی ستاد با توجه به مجازی شدن فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت: مربیان مسوول مراکز شیراز به عنوان مراکز کلان شهر استان باید با اهتمام بیشتر، مطالعه و تبلیغات، وضعیتی را به وجود بیاورند که از نظر کمی و کیفی شاهد پربارتر شدن فعالیت‌های برخط و عمومی کانون استان باشیم.

او با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری، پشتیبانی و مانع‌زدایی را وظیفه مربیان و مسوولان دانست و بر مرتفع کردن مشکلات و برداشتن موانع بر سر راه اجرای دقیق و مناسب فعالیت‌ها تأکید کرد.

مدیر کل کانون فارس با اشاره به کلام امام راحل که «عالم محضر خداست» گفت: همه در معرض دید هستیم و وظیفه داریم با همکاری و تعامل، با هدف جذب حداکثری و تعلیم و تربیت صحیح در کانون که سابقه‌ی بسیار طولانی فعالیت در حوزه فرهنگی را دارد، برای کودکان و نوجوانان دلسوزانه و از سر شوق فعالیت کنیم.

او از مربیان مسوول خواست تا با کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های اجرایی مراکز، با طرح و برنامه فعالیت در کارگاه‌های مجازی با کودکان و نوجوانان روبرو شوند و بر کیفیت کارگاه‌ها علاوه بر کمیت آن بیفزایند.

مدیر کل کانون فارس در بخش دیگری از سخنانش از مربیان مسوول خواست تا  روابط انسانی مطلوب را محور تعامل خود با مربیان قرار دهند، رییس و مرئوس نباشند و با استفاده از فرصت‌ها و حرکت به سمت پویایی با کمک و هم‌افزایی، از کنار هم بودن لذت برده و به کودکان و نوجوانان خدمت‌رسانی کنند.

تعامل با نهادهای فرهنگی و شهرداری‌ها، انتقاد سازنده و به دور از غرض‌ورزی و ارائه پیشنهاد و راه‌کار قابل اجرا برای پیشبرد اهداف کانون فارس، از دیگر مواردی بود که سعیدرضا کامرانی در رابطه با آن، با مربیان مسوول مراکز شیراز سخن گفت.

این جلسه با سخنان معاون اداری مالی کانون و کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی با مربیان مسوول مراکز ادامه و پایان یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =