کد خبر: 304981
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
بازدید 262
مصادیق امر به معروف ونهی از منکردرکانون لرستان تشریح شد

همزمان با ماه پرفیض رمضان، نشست مجازی باموضوع مصادیق امر به معروف ونهی از منکر در جلوه های رفتاری و کلامی حضرت علی علیه السلام از سوی اداره کل کانون و مرکز فرهنگی هنری کانون اشترینان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: نشست مجازی باموضوع مصادیق امر به معروف ونهی از منکر در جلوه های رفتاری و کلامی حضرت علی علیه السلام از سوی اداره کل کانون و مرکز فرهنگی هنری کانون اشترینان با همکاری آموزش و پرورش اشترینان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان برگزارشد.
دراین نشست حجت الاسلام والمسلمین نوربخش ملکشاهی نیا به عنوان کارشناس، میهمان برنامه بودند وبیش از 70 عضو، کارشناس و... دراین نشست حضور داشتند. 
در ابتدا کارشناس برنامه حجت الاسلام والمسلمین نوربخش ملکشاهی نیا در خصوص فضیلت های ماه مبارک رمضان و شب های قدر سخنانی را بیان داشت.
وی درادامه جلوه هایی از زندگی امام علی (ع)، تاریخچه زندگی و نحوه شهادت ایشان را با ذکر آیات و احادیثی تشریح کرد. 
ملکشاهی نیا درخصوص امر به معروف ونهی ازمنکر و مهم بودن این مساله از منظرامیرالمومنین (ع) و فضایل وجلوه های رفتاری و کلامی آن حضرت مطالبی را مطرح کرد و گفت: یکی از رسالت های همه اولیاء خدا، امر به معروف و نهی از منکربوده است.
درادامه مسابقه ای با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برگزارشد که درپایان ۵ نفر از اعضا به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی شدند وقرار است جوایز آنها توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اهدا خواهدشد.

 

اسامی برگزیدگان مسابقه:
محدثه جهانی نیا 
عسل روزبهانی
پریا گودرزی
سما دهریزی فرد
فاطمه معظمی

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =