کد خبر: 305072
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
بازدید 164
برنامه‌های عید سعید فطر در مراکز کانون لرستان

همزمان با عید سعیدفطر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ویژه برنامه های مختلفی را در فضای کانون مجازی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان به مناسبت عید سعیدفطر ویژه برنامه های مختلفی را در فضای کانون مجازی اجرا کردند.
براین اساس: ویژه برنامه های متنوعی با موضوع معرفی احکام و آداب و رسوم عید سعید فطر برای اعضادر گروه های مراکز اجراشد که می توان به معرفی وقایع، روخوانی کتاب، شعرخوانی، قصه گویی، نقاشی و اجرای فعالیت اسلامی و تشریح نمازعید فطر و قنوت این نماز از سوی مربیان تشریح  اشاره کرد.
همچنین در کارگاه های عمومی آنلاین، مربیان با موضوع عید فطر برنامه هایی را برای اعضا اجرا و به سوالات آنها پاسخ دادند.
از دیگر برنامه های عید بزرگ فطر می توان به تهیه نماهنگ های مختلفی از سوی مربیان و اعضای مراکز در سراسر استان اشاره کرد که این نماهنگ ها در فضای مجازی منتشر شدند.
گفتنی است اعضا و مربیان مراکز کانون لرستان قصه هایی با موضوع ماه مبارک رمضان را به صورت فیلم در فضای مجازی منتشر کردند و درکارگاه های هنری نیز اعضا با موضوع عید سعید فطرو آداب روزه داری نقاشی های خود را ترسیم کردند.
حضور اعضا در کارگاه ادبی با ارائه دل‌نوشته‌هاو دکلمه شعربا موضوع ماه مبارک رمضان، عید فطر و نماز عید فطر از دیگر برنامه های این ایام بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =