ویژه برنامه‌ی شاهنامه‌شناسی «سخن‌گوی پارسی» در خوزستان برگزار می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، ویژه برنامه‌ی شاهنامه‌شناسی «سخن‌گوی پارسی » را به مناسبت سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، به ‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، نشست شاهنامه‌شناسی «سخن‌گوی پارسی» به همت حوزه‌ی فرهنگی – هنری کانون امیدیه، ویژه‌ی مربیان و کودکان و نوجوانان مراکز کانون این حوزه و با هدف  معرفی حکیم ابوالقاسم فردوسی به عنوان یکی از چهره‌های تاثیرگذار در پاسداشت زبان فارسی و همچنین معرفی شاهنامه و شاهنامه‌خوانی به عنوان میراثی اصیل، ماندگار و موثر در تقویت حافظه و اندیشه‌ی کودکان و نوجوانان، برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، رویداد فرهنگی- هنری «سخن‌گوی پارسی»، ساعت ۱۳، روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، در سامانه‌ی مجازی کانون حوزه‌ی امیدیه، برگزار خواهد شد.

گفتنی است: مربیان، کودکان و نوجوانان خوزستانی در این برنامه، با تاریخچه‌ی مجسمه‌ی میدان فردوسی، اسطوره‌های شاهنامه و ارتباط میان آموزه‌های قرآنی و اعتقادات و باورهای ایزدی در شاهنامه آشنا می‌شوند و در مرحله‌ی بعد به ارائه‌ی آثار شاهنامه‌خوانی خود و مشاعره با ابیات شاهنامه می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =