به شاهنامه‌خوانان و شاهنامه‌پژوهان مرکز تخصصی فارسان

مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در پیامی به مناسبت افتتاح ویژه‌برنامه شاهنامه‌خوانی، گفت: مرکز شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی فارسان فعالیت‌های خوبی در خوانش متون کهن به‌ویژه خوانش شاهنامه‌ فردوسی داشته است.

به گزارش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری انیسه موسویان مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در پیامی به مناسبت افتتاحیه ویژه‌برنامه تخصصی شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی در استان چهارمحال و بختیاری  با تبریک سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی اظهار داشت: فردوسی یکی از،شعرایی است که در زنده نگهداشتن زبان فارسی نقش حیاتی داشته و به‌حق روز بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه سالروز پایان سرایش شاهنامه را به نام حماسه‌سرای نامدار ادب فارسی نامگذاری کرده‌اند.

وی افزود: مرکز شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی فارسان چند سالی است که به همت همکاران افتتاح و فعالیت‌های خوبی در خوانش متون کهن به‌ویژه خوانش شاهنامه‌ فردوسی داشته است.

مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور عنوان داشت: امیدواریم اعضای فعال و مستعد این مرکز و حوزه شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی کانون، قصه‌گویان، نقالان، نویسندگان و شعرای نامدار آینده شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =