شاهنامه خوانی اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون چهارمحال و بختیاری

اعضای مراکز فرهنگی و هنری استان در دومین روز از برگزاری ویژه‌برنامه‌ های تخصصی مرکز فارسان به شاهنامه خوانی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری ویژه‌برنامه تخصصی شاهنامه‌خوانی مرکز فرهنگی و هنری فارسان به‌عنوان مرکز تخصصی شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی کشور در دومین روز از اجرا با شاهنامه‌خوانی تعدادی از اعضای مراکز فرهنگی و هنری مختلف استان به کار خود ادامه داد.

کیان قاسم‌پور، امیرمحمد موسایی علی‌رضا موسایی و امیرحسین غضنفری از مرکز فرهنگی و هنری فارسان بخش‌هایی از اثر حکیم ادب پارسی راشاهنامه خوانی  کردند.

مائده یداللهی نیز از برگزیدگان جشنواره‌های شاهنامه‌خوانی سال گذشته و ریحانه شاهینی عضو کلاس‌های آنلاین مرکز مجتمع فرهنگی و هنری شهرکرد نیز بخش‌هایی از شاهنامه‌ را خوانش و فرناز عسگری نیز در بخش معرفی فردوسی به بیان چکیده‌ای از زندگی‌نامه این حکیم بزرگ پرداخت.

کیانا ره نورد داور، کارشناس و رئیس هیئت داوران جشنواره بامداد تهران نیز بخشی از شاهنامه فردوسی را با عنوان پیامی به کودکان و نوجوانان اجرا کرد.

شعله‌ ایل‌بیگی‌پور دبیر اجرایی ویژه‌برنامه‌ تخصصی شاهنامه‌خوانی در زمینه نحوه برگزاری این ویژه‌برنامه، اظهار داشت: در بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه در بستر فضای مجازی ویژه‌برنامه شاهنامه‌خوانی افتتاح شد و نمایشگاه عکس، نقاشی کودکان و نوجوانان، غرفه ماسک‌های شاهنامه‌ای و قصه‌گویی از بخش‌های شاخص این ویژه‌برنامه است.


وی عنوان کرد: جایگاه شاهنامه‌خوانی در بسیاری از زمینه‌های هنری شناخته شده است و در شهرستان فارسان نیز سرآمد هنرهای نمایشی، ادبی و تجسمی به شمار می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =