همکاری‌های فرهنگی شهرداری ارومیه با کانون پرورش فکری استان گسترش می یابد

مجید آقازاده شهردار ارومیه در دیدار جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی گفت: افزایش تعامل فرهنگی و هنری بین شهرداری و کانون در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی شهر به ویژه در حوزه کودک و نوجوان بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، شهردار ارومیه از نزدیک در جریان جزئیات طرح احداث مرکز علوم و نجوم استان قرار گرفت و ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی موجود در کانون را بسیار مهم و ارزشمند عنوان کرد.

آقازاده در این دیدار گفت: خودنمایی زیرساخت‌های پژوهشی در ساختار فضای تمامی کارگاها، کتابخانه‌ها، انجمن‌ها و حتی موزه کودک کانون، نشان از تعمیق و پیوند میان علم، فرهنگ، هنر و ادب در این مجموعه دارد و در این میان جای خالی یک مرکز تخصصی علوم و نجوم به عینه مشهود است.

وی افزود: شهرداری ارومیه آمادگی خود را جهت گسترش تعاملات فرهنگی و هنری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اجرایی کردن روند اداری و مراحل قانونی واگذاری زمین احداث مرکز نجوم اعلام می کند.

مدیرکل کانون استان نیز در این دیدار، رویکردهای فرهنگی و هنری شهردار ارومیه در خدمت به کودکان و نوجوانان و کسب موفقیت‌های بین المللی اعضای کانون استان در سال‌های اخیر را مرهون نگرش‌های مثبت علمی،فرهنگی، هنری و ادبی عنوان کرد.

شهردار ارومیه از موزه کودک، کارگاه‌های تخصصی و کتابخانه مجتمع شهید فرخی ارومیه بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =