کد خبر: 305326
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
دوره‌ی آموزشی آشنایی با پادکست قصه گویی

به همت واحد آموزش و پژوهش استان خراسان‌رضوی و استان سمنان دوره‌ی آموزشی برخط آشنایی با پادکست قصه‌گویی با حضور علیرضا آقایی قصه‌گو و مدرس قصه‌گویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، دوره آموزشی پادکست قصه‌گویی در روزهای ۲۶ و۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ بصورت برخط برگزارشد. در این دوره آموزشی بیش از صد نفر از مربیان و کارشناسان علاقمند به هنر قصه‌گویی از استان های خراسان‌رضوی و سمنان حضور داشتند.

در اولین روز این نشست علیرضا آقایی براین نکته تاکید کرد که یکی از راه‌های جذب و پایدارسازی اعضا، به روز  بودن فعالیت‌های کانون است.

وی گفت: برای اینکه دچار چالش نشویم بهتر است با نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مختلف آشنا شویم تا بهتر با کودکان ونوجوانان جستجوگر  و آشنا به تکنولوژی همراه شویم.

مدرس دوره در مورد اهمیت گنجانده شدن بخش پادکست در بیست وسومین جشنواره قصه‌گویی مواردی را بیان کرد ودر ادامه شباهت ها و تفاوت های پادکست و برنامه رادیویی را بیان کرد.

آقایی در این جلسه سایت‌های معتبر افکت و صدا را معرفی کرد و دو تکلیف نیز برای جلسه آینده مربیان در نظر گرفت.

در دومین جلسه که در روز ۲۸اردیبهشت برگزار شد آقائی به آموزش استفاده از اپلیکیشن‌های تخصصی ضبط صدا و تولید پادکست با افزودن افکت، موسیقی، آرم و کلام پرداخت.

آموزش مرحله به مرحله استفاده از نرم افزارهای تولید فایل‌های صوتی از دیگر محورهای این دوره آموزشی بود.

در طول دوره مربیان سوالات خود در مورد ساخت پادکست و نرم افزارهای مختلف را مطرح نمودند که مدرس به این سوالات پاسخ داد.

لازم به ذکر  است مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا پایان خرداد ۱۴۰۰ در سایت www.kanoonfest.ir می‌باشد و مرحله پایانی همزمان با شب یلدا به صورت مجازی برگزار خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =