درخشش نام اعضای ادبی کانون استان تهران در میان نامزدهای ششمین دوره جشنواره بین المللی خاتم

دو عضو نوجوان و ارشد آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری استان تهران، به عنوان  نامزد مرحله نهایی ششمین دوره جشنواره خاتم معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، محدثه سادات حبیبی، عضو ارشد مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۵ با داستان «این نت ها بوی گل محمدی می دهد» و زینب صلاحی نژاد عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ با داستان «همان مرد مهربان»  به عنوان نامزدهای نهایی این جشنواره شناخته شدند.

واحد ادبی کانون استان تهران ضمن هماهنگی با اعضا و برگزاری کارگاه های تخصصی ۱۰ اثر منتخب کانون استان تهران را به ششمین جشنواره خاتم در زمینه داستان کوتاه و روایت داستانی با الهام از ویژگی‌های شخصیتی و سیرۀ حضرت رسول اکرم(ص) با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر ارسال کرده است.

همچنین  ۸۰۶ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده که از این میان ، ۳۴۸ اثر در بخش دانش‌آموزی و از سوی دانش آموزان ارسال شده و۱۹۵ داستان کوتاه توسط نویسندگان برای مخاطب کودک و نوجوان و ۲۵۲ اثر برای مخاطب بزرگسال و ۱۱ اثر از خارج از کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده است لازم به ذکر است اثر محدثه سادات حبیبی در گروه آثار نویسندگان مطرح عرصه کودک ونوجوان داوری شده است.

دفتر نشر فرهنگ اسلامی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، مجمع ناشران انقلاب اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی، نهاد کتابخانه های عمومی کشور و شهرکتاب ششمین جشنواره خاتم را برگزار کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =