با هنر به جنگ با دخانیات می‌رویم

کانون استان بوشهر به مناسبت دهم خرداد ماه «روز جهانی مبارزه با دخانیات» یا «روز بدون دخانیات» این اداره کل مسابقه نقاشی با همین موضوع برگزار کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، به مناسبت دهم خرداد ماه «روز جهانی مبارزه با دخانیات» یا «روز بدون دخانیات» این اداره کل مسابقه نقاشی با همین موضوع برگزار کرد .

با در نظر گرفتن اهداف بلندی چون فرهنگ‌سازی در بین نسل نوپای امروز جامعه که نقش پذیرترین قشر جامعه به شمار می آیند و پر اهمیت بودن آموزش مسائل و موضوعاتی که منجر به نتایج بهتری در بهبود وضعیت اجتماعی و رشد سلامت جامعه خواهد داشت. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر بر آن است تا با استفاده از ظرفیت های هنری به صورت خلاقانه به ارائه آموزش‌هایی در این رابطه پرداخته و با راه‌اندازی مسابقه نقاشی به این مهم کمک کند.

مسابقه نقاشی مذکور با توجه به شرایط موجود شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد و اعضای کودک «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا می‌توانند با ارسال آثار خود به همراه مشخصات کامل به آدرس boushehr.kpf.ir/naghashi  دراین مسابقه شرکت داشته باشند.

موضوعات خاص این جشنواره ، «دنیای بدون دود» ، «دخانیات ممنوع»، «زندگی سالم»، «نه به سیگار» ، «زندگی را دوست می‌دارم» و... می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =