جایزه ویژه ششمین جشنواره داستان‌نویسی پیامبر خاتم(ص)  به عضو کانون پرورش فکری استان همدان رسید

مراسم ششمین جشنواره داستان‌نویسی پیامبر خاتم(ص) به همت دفتر نشر فرهنگ اسلامی روز یکشنبه ۹ خردادماه به صورت مجازی برگزار و از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره داستان‌نویسی پیامبر خاتم(ص) ظهر یکشنبه ۹ خردادماه برگزار و از برگزیدگان به صورت دورسپاس تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است تعداد ۱۹۵ اثر در بخش کودک و نوجوان و ۳۴۶ اثر در بخش دانش‌آموزی به دبیرخانه جشنواره رسید که سهم استان همدان در این جشنواره ۷ داستان از ۶ عضو نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری بود که پس از بررسی، تعداد ۵ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرد و ۳ اثر نامزد دریافت جایزه شد.
لازم به ذکر است هیات داوران جایزه ویژه خود را به داستان «یک لقمه نان از لابه‌لای کوه‌ها» نوشته الهه شعبانلو عضو کارگاه ادبی مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ همدان اختصاص داد.
شایان ذکر است جشنواره خاتم از سال ۱۳۹۴ توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی برگزار و جایزه‌ی آن به داستان‌های کوتاه و روایت‌های داستانی با الهام از ویژگی‌های شخصیتی و سیرۀ حضرت رسول اکرم(ص) به اسناد و روایات معتبر و با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان اعطا می‌شود.
لازم به ذکر است، برای سومین سال متوالی است که مربی و اعضای کارگاه ادبی کانون پرورش فکری استان همدان در این جشنواره موفق به دریافت جایزه می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =